[E-Info] Maj-SM: Rättelse

Sekreterare, Konglig Elektrosektionen esekret at e.kth.se
Mon Apr 29 23:10:51 CEST 2013

*Rättelse: *Givetvis är det årets ANDRA SM, inte det första.

Från: Sekreterare, Konglig Elektrosektionen <esekret at e.kth.se>
Datum: 29 april 2013 22:17
Ämne: Maj-SM
Till: esekt-info <esekt-info at maillist.sys.kth.se>

Ärade sektionsmedlemmar,

*Onsdagen den 15 maj klockan 17:34* är ni varmt välkomna till årets första
SektionsMöte.

Baren kommer som vanligt att vara öppen och styret bjuder på middag.

Motioner, påpekanden och frågor skickas till styret at e.kth.se.
*Motionsstopp måndagen den 8 maj klockan 23:38.*
*
*

Vänliga hälsningar
*Alfred Samuelson*
Sekreterare
Konglig Elektrosektionen, THS
Kungliga Tekniska Högskolan

*ambassadeur at e.kth.se*
*+46 76 394 27 23*
*www.elektrosektionen.se <http://elektrosektionen.se/>*
*
*
*
*
*
*

*Vi har haft problem med att ta bort folk från denna maillista på grund av
att det ID som finns i själva listan ej går att direkt översätta från
personens namn. Varje ID skapas vid registrering av elever och är bara en
sträng med siffror och bokstäver. Jag har ännu inte lyckats få en bra
respons på hur jag kan få tag på respektive ID från IT-avdelningen, men
jobbar för att kunna ta bort de som har önskat det. Tack för ditt tålamod.*