[E-Info] VB: [Ambassadeur] Sökes: Head of Marketing

Anton Ter Vehn antontv at kth.se
Tis Feb 21 18:56:49 CET 2017

Hej, här kommer ett meddelande från projektledaren för Armada:

Hej alla!

Armadas projektgrupp har precis blivit tillsatt men vi söker fortfarande efter en nyckelspelare: en marknadsföringsansvarig!

Emil Grundén tipsade om att någon av er kanske är den personen vi söker, varvid jag nu skriver till er :)

Rollen innebär att man har ansvaret för att planera fysiska och digitala kampanjer av rekryteringar, event och Armadamässan riktad mot studenter på KTH. Tillsammans med våra Art Directors styr ni över en större marknadsföringsbudget som ger stora möjligheter att skapa häftiga arrangemang! Man har även yttersta ansvaret för alla inlägg på sociala medier (5000 följare på Facebook, ~1000 på Instagram) och förväntas skapa en plan för att öka denna följarskara.

Kontakta mig med er intresseanmälan eller för mer information!

Har ni tips på personer som skulle passa på rollen mottages de gärna :)

Allt väl

AXEL INGO
Project Manager

THS ARMADA 2017