[E-Info] Esquadern och Esquaderpubb

esekret at e.kth.se esekret at e.kth.se
Ons May 9 21:55:09 CEST 2007

Hej!

Det är med stort nöje som jag kan inbjuda er till årets Esquader. För de
som inte tycker att den bifogade inbjudan svarar på alla de frågor som ni
kanske har så rekommenderar jag hemsidan
http://www.e.kth.se/org/esquader/.

Vad som inte nämns i inbjudan är att det redan på tisdag kommer hållas en
Esquaderpub i Elektros sektionslokal Tolvan. Målet är att man där ska
kunna hitta trevliga människor som man kan segla med och få råd och tips
om allt från rutten till bra sätt att hyra en båt på.

Är ni intresserade? MISSA INTE ESQUADERPUBEN. Tisdagen den 15 maj klockan
17:17 i Tolvan.

MVH
Esquaderamiralen
Jakob Wallander